Stress

Vad man blir stressad av jobb. Jag blir stressad av att inte ha jobb, stressad av att ha jobb, stressad hela vägen där mittemellan. Ibland önskar jag att jag skulle klara av att ha ett jobb 8-17, dir man går, gör det mans ka och sen går hem. varken emr eller mindre. INget egenintresse i det hela, inget ansvar. Men jag vet att jag skulle dö lite inombords på ett sådant arbete. Plus att det vore ju förbaskat tråkigt.

Dock så vill jag ju utbilda mig igen, till nåt annat, nåt helt annat, brandman. Skulle även kunna tänka mig att arbeta inom träningssvängen. På nåt sätt. Inget konkret än.

Vad är ditt absoluta DRÖMYRKE?

Kommentarer
Postat av: Pia

Jaaa det kan ju vara lite lätt stressigt ibland och aldrig är man nöjd som männsika.... Konstigt nog.. =)



Mitt drömyrke, ridande polis lr hundförare....

Jöklar vad roligt men dum nog så fortsatte man inte pluggeriet i ung ålder och nu sitter man på sin truck på volvo och tjänar pengar grääääs för jag kan inte få ett mer välbetalt jobb utan utbildning, men jag klagar inte, har det bra på volvo! =)

2011-01-14 @ 16:50:55
URL: http://sugarwitch.blogg.se/
Postat av: fitnessjossan

Vad jobbar du med nu?

Ja jag håller, jag skulle också dö lite gran inombords om jag gjorde samma sak om och om igen. Men ett roligt jobb jag hade var när jag jobbade på hemköp, började som praktikant och sedan blev ansvarig för frys och halv kolonial avdelning det va jätte kul. Men det beror nog på att jag hade så unga och roliga jobbar kompisar också :-)



Mitt absoluta dröm yrke måste nog vara att äga ett gym, med spa avdelning o massa sånt. De skulle jag vilja göra.



Svar: ja men ibland känner jag mig otroligt omitverad men jobbet måste ju bli gjort jag kan inte sjukskriva mig från min hälsa, typ :-) det bästa tipset jag har är att gör det ändå. Men ta nästa ledigt från träningen :-)

2011-01-14 @ 18:19:31
URL: http://fitnessjossan.com
Postat av: Hans

Jag vet vad jag hade tipsat om! men det vet du nog redan!



SV: Det simmar någon salt sill i min mage nu, och i påsen. :)

2011-01-14 @ 18:56:03
URL: http://hans.shapemeup.se
Postat av: HappyWeight

Sv: Tyvärr har de inte proteinbars i vanliga mataffärer, kanske dags att beställa ett gäng. Ska inte mer äta såna där quickfix produkter som är fulla med socker.



Mitt drömyrke är med DJUR, speciellt hästar men jag är allergisk så den drömmen är körd för längesen. Annars vill jag arbeta i framtiden med hälsa. Jag är "bara" 22 bast så just nu är huvudsaken att jag har ett jobb.

2011-01-15 @ 12:05:34
URL: http://happyweight.blogg.se/
Postat av: Jeanette

När jag var 3 år bestämde jag mig för att bli militär, polis och brandman. Jag vill fortfarande bli allt det där, men helst vill jag in i det militära.

Men kroppen blev sjuk när ajg var 12 så då var det kört ='( När det var dags för lumpoen var jag skitlessen och grät och grät och grät för jag hade ju längtat efter det i flera år då....



Men det var till att hitta nya drömyrken, och även om jag fortfarande vill bli ovannämda saker så har jag hittat rätt bland det jag "har att välja på" så att säga =)



Att jobba i t.ex. reception eller andra ställen där jag kommer i kontakt med människor är perfekt för mig. Folk brukar säga att dom blir så pigga och glada när jag är med, så tänk att ha mig som ansiktet utåt på jobb =) Helt perfekt ju!

2011-01-16 @ 19:28:00
URL: http://makeovermadness.shapemeup.se
Postat av: Sandra

Mitt absoluta drömyrke skulle vara att vara apskötare! (jag skämtar inte alltså) Det har jag velat i minst 15 år men sådan utbildning finns ju inte direkt runt om hörnet....men det är ändå en dröm som jag njuter av att drömma om. Än så länge får jag nöja mig med att utbilda mig till lärare, vilket ligger mig varmt om hjärtat =)

2011-01-18 @ 00:21:32
URL: http://lolabambola.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0