Dagens tips - SHOPPING

Dagens shoppingtips: CAMPADRE har nu en kampanj med Champion. Champion har en helt grym sport-BH! Många tjejer med boobs större än b-kupa vet vilket helvete det kan vara att hitta en schysst och framförallt BRA sportbh. Jag brukar iallafall ha stora problem. Tills jag hittade en av märket champion.
NU har den några år på nacken, börjar bli lite väl uttänjd och har även börjat lukta lite unket på sistone (fräscht I KNOW!). Med andra ord så är det hög tid att köpa en ny vilket brukar svida rätt rejält i kassan då sportbehåar inte är gratis direkt!

Men som en räddande ängel så har nu Campadre alltså kampanj på Champion och MIN SPORTBH!!! ord. pris 400:-, nu bara 250:-

Perfekt!
jag kunde inte låta bli. Här är länken till kampanjen!

Skit i att den ser ut att sitta sjukt dåligt på modellen som visar upp den, min sitter som ett smäck och håller det som skall hållas på plats! Inget skump och gump här inte!

Kommentarer
Postat av: Hans

Haha! När jag skulle inventera på jobbet och kom till sport-bharna (skriver man så?), så frågade jag om dom inte var felmärkta, för inte i helvete kan dom väl kosta 450:-?

Tji fick jag, och alla tjejer som använder sport bh...

2011-01-28 @ 18:59:49
URL: http://hans.shapemeup.se
Postat av: Jeanette

Ja du... det var länge sen man hade sånna småttingar som b-kupor... känns som en livstid sedan... Nu är det I/J som gäller... (75J eller 80I beroende på var man handlar.....)

2011-01-28 @ 20:28:01
URL: http://makeovermadness.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0