När det suger

När livet är körigt så är rutiner extra viktiga, åtminstone för mig. Jag klarar mig igenom kriser genom att låta livet fortgå och hålla mig benhårt till rutiner. Annars gräver jag lätt ne mig och blir deprimerad, jag har ett svart mörker inom mig som väntar på att få äta upp mig, jämt. :)

så i kaoset som jag nu befinner mig i så ser scehmat fr träning ut som följer:

Onsdag: Lång promenad med hunden
Torsdag: Gym, triceps/biceps och axlar
fredag: kettlebells
Lördag: gym- ben, rumpa, mage - löpning
Söndag: ev gym bröst


Ingen träning idag, deadline imorgon, därav denna sena timmes uppdatering. ja där sket sig sömnen. Sitter nu och väntar på att det sista programmet ska jobba klart, sen är det ssnart dags för sängen. Kommer vara döööd imorgon!

Försöker tänka rutin rutin rutin, men ilksan bubblar i mig, besvikelsen biter sig fast hårdare och hårdare och sorgen river i mig. Jag  har blivit så sviken av denna människa tidigare, sviken,  illa behandlad. Men nu har det verkligen gått för långt. jag vet att hon kommer försöka vända allt mot mg igen, så som hon alltid gör. Men jag ska vara stark, hellre ett liv utan henne än med hennes manipulativa och mobbande sätt. nej d´fy fan. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0