Fredagsöl

Vad länge sen det var jag drack öl. Och särskilt då öl på krogen! Trevligt, får göras om snart.
Ingen träning igår, det hanns inte. jag börjar nu bli jäkligt trött på en viss person (mannen!) som aldrig kan vara i tid. En sak om man är sen om mans äger att man blir sen, eller att vara sen en eller två gånger är okej, men det här med att konstant vara sen, jämt, varje gång, det är bara jäkligt jobbigt. Jag får de väldigt svårt att planera in nåt när han håller på som han gör. Det värsta är att han itne verkar fatta att han alltid är sen. säger han fem så är han inte hemma förrän vid halv sju osv. Jobbigt surt och jag blir stressad och arg.  Ah var nog bara det idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0