Kettlebells

Är det inte typiskt att jag har lovat jobba 10-timmarspasset INOMHUS just den dagen solen behagar skina glatt?

Promenaden med hunden blev av, man får ju offra sig. :/ Självklart blev jag pigg av promenade, vilket man ju faktiskt vet att man blir, men det är ändå så in i bomben svårt att koma iväg när tröttheten slår till.

I höst ska jag börja med kettlebells! det är så jäkla kul! Och framförallt bra träning. Har provat några gånger bara, men hade inte tid eller råd attköra, men nu jäklar! Ska bli så roligt! Ser liiiiite framemot hösten nu. Lillan ska börja på dagis, vi ska flytta, allt kommer bli bra efter det senaste årets upp och väldigt många nergångar.
Har någon provat kettlebells?

Kommentarer
Postat av: Fattie

Svar: Tack så hemskt mycket :)



Nej jag tänker inte gå ner mer. Pendlar lite mellan 56kg och 58kg nu, och det känns bra. Mindre behöver jag inte väga!



Ha en fin dag!

2010-07-28 @ 10:31:41
URL: http://tjockasmalajag.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0