Säljes: halsont

ja det var ju för jävkligt vad detta halsonda sitter i! Känns som en evighet, men när man räknar dagarna så inser jag att det bara är 4 dagar och egentligen så är det ju inte så fasligt mycket.

Istället glädjer jag mig åt de små smakerna i livet, tex;

-Jag har fått hem nytt proteinpuver - cappuchino från nutritech - testade varm, den var god & krämig, en konstig lukt som jag tror jag kommer vänja mig vid. Skönt med omväxling från choklad och alla kalla drycker!
-Jag köpte även "mirakeludlar" som jag ska testa nån dag nu. De ser lite slemmiga ut.. :)
-Idag maskar jag från jobbet.. haha... jag skyller på att jag har ont i halsen! nej men ingen inspiration eller motivation just nu och är man sin egen chef så är det väl okej att nån gång då coh då få lata sig lite på arbetstid. Det är ju ändå jag själv som får ta igen det sen. :/

Jag hade faktiskt tänkt ta nya formbilder precis innan jag belv sjuk, kände mig liksom fast och trevlig i kroppen. Men nu känner jag mig bara seg, slapp och plufsig så det får nog vänta nån vecka tills jag är tillbaka på banan igen.
Är rätt så nyfiken på att se om min kropp har förändrats nåt, om de tsyns. Jag tror det, men jag ser det inte, inte i spegeln. Just därför är det så jäkla bra att ta kort ibland då och då.

Skoj inlägg!

Kommentarer
Postat av: BENITA

sv: men visste är det irriterande! :/ samtidigt som det inte är någons fel. förutom gymägarna då.



må gott.

krams!

Postat av: sanna runningcrazy

Ja visst är det skrämmande! Jag vill banna hjärnans bekvämlighetsbehov! - även om vila är lika viktigt som träning. Men det får inte bli för mycket av något av dem.



Och tråkigt att läsa att du blivit sjuker, hoppas du kryar på dig snart! :)

2010-12-08 @ 13:42:36
URL: http://runningcrazy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0