Ny vecka, nya tag.

Åh vad skönt med måndag! På riktigt! den här veckan ska bli produktiv, effektiv och rolig! Efter en helg med besök så är man mer än redo att sätta tänderna i jobbet och vardagen igen. det är roligt med besök, men det rubbar liksom hela rutinen och är de tnåt jag lärt mig detta år så är det att jag faktiskt mår bra av rutiner (och blir jäkligt sur och grinig om nåt stör min rutin). Jag som alltid varit den vilda, the free spirit, den som ogillar planering och vill hålla en dörr eller två öppna!
Planering är väl kanske inte min starka sida heller, jag gillar att vänta till det sista för innan ajg gör planer, känner mig låst annars, så visst gillar jag fortfarande att ha en dörr öppen, men jag har skaffat mig rutiner runt om. Några fasta punkter under dagen. Frukost - lämna dagis - hundpromnead - jobb - lunch - jobb - hundpromnead - hämta dagis - middag - träna - hundpromenad. Där emellan gillar jag att ha det öppet och luftugt och lite uttrymme för plötsliga infall och oväntade inbjudningar.

Idag har jag iallafall en deadline. Så dags för kaffe och JOBB!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0