Mörkret kom till mig med

Mörkret nådde mig till slut. Jag känner mig trött, orkeslös, nere, uppgiven, sorgsen, arg..
Känner mest för att bara lägga mig ner, kräla in under täcket och bara gömma mig.. och gråta.
Tur man har två små liv att snsvara för, hund+barn, annars hade jag nog gjort just det, krälat iväg och självömkat.

Samtidigt som jag känner att träning förmodligen skulle hjälpa så orkar jag inte och bestämde mig för att ta två dagar ledigt från träningen. Sista kvällen med att tycka synd om mig själv, imorgon är det dags att rycka upp sig igen. Passar extra bra då från och med imrogon så blir dagarna längre och ljusare.

Kommentarer
Postat av: H

Håller med. Känner man att man inte orkar så är lika bra att ta 2 days off för att vila ut, låta svackan vara en svacka för till slut tröttnar man på svackan och pang! - motivation och energi tillbaka.

2010-12-21 @ 21:14:39
URL: http://happyweight.blogg.se/
Postat av: Sara - mamma till wilda

Äh, man måste få ha sina svackor. Hoppas du snart finner gnistan igen

2010-12-22 @ 18:59:08
URL: http://Saratilling.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0