Less på 2010.

Fortfarnade less på allt. Ena dagen så är saker och ting bra, nästa så går det åt helvete. Cést la vie! 2010 har faktiskt itne varit det bästa året, mycket skit har hänt, råkat ut för en massa jobbiga saker. Samtidigt mitt i kaoset så har jag ändå varit rätt så lycklig, inte på alla håll och kanter, men i kärnan. Jag antar att jag ser mitt glas om halvfullt. Oftast.

Jag hoppas verkligen att 2011 blir bättre. Att allt reder ut sig till slut. Jag hoppas verkligen det. Jag är inte någon strong believer i feng shui, men jag tror faktiskt att det kan vara läge att rensa i röran. Jag har rensat  mycket i röran det senaste året, men inte i den verkliga röran.

Hoppas alla får en underbart trevlig nyårsafton!

Gott nytt år!

Kommentarer
Postat av: BENITA

Nu tar vi 2011 med storm!

Postat av: hans

Skönt att 2010 är klart nu!

Nu är det nya tag som gäller!

heja dig!

2011-01-01 @ 22:14:44
URL: http://hans.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0