fettmätning.

Hälsade på en kompis som jobbar på gym. Det var rätt lugnt så jag fick hoppa upp på fettmätarvågen.. huhhh! jag borde inte... Jag trodde jag skulle få veta hur mcyket muskler jag hade... men det får man kanske inte?
nåväl, lite mer fett än jag trodde/hoppades på. :/ Å andra sidan så har jag itne direkt jobbat för att gå ner i fettvikt. Men det passar ju bra nu då jag ändå tänkt öka cardion, mest för konditionens skull, men om fett rinner av så vore det ju trevligt. inte minst för att man vill se vad man har under! Sliter man för musklerna så kan de väl ändå få synas lite också? Sen var det ju en jäkla massa vatten också.



Kommentarer
Postat av: emliscious

angående din kommentar! Jag tränade själv igår så jag kunde inte fota övningen men ska ordna det vid tillfälle =)



Nyttigt att mäta vad kroppen är sammansatt av, är nog skoj att göra vid jämna tillfällen!

2010-12-16 @ 08:37:05
URL: http://emliscious.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0