Baddräkt

En av anledningarna till att jag inte har simmat tidigare (oookej det här rä bara en dålig ursäkt av mig själv för mig själv för att jag helt enkelt int har velat simma, men det låter bättre att skylla på nåt än att bara inse att man är lite lat! ) är att jag intehar haft en baddräkt. Idag försvann den ursäkten rätt ut genom fönsret i lika rask takt som väldigt många surt förvärvade kronor försvann från mitt bankkonto.

Jag noterade följande vid mitt baddräktsköp.
1. det är inte säsong för baddräkt
2. jag är blek, skulle jag stå n
aken i snön så skulle jag inte synas.
3. Det är DYYYYRT att köpa en bra baddräkt.
4. det är ont om bra baddräkter, dvs såna som håller in där de ska, lyfter där de ska och sitter fast på kroppen vid rörelse i vatten.

men nu är det gjort, jag har en baddräkt. En snygg sådan. På fredag ska jag plaska i bassängen är det tänkt. Kuuuul!


Finns att köpa på HÄR

Kommentarer
Postat av: Karin - FitnessochHälsa

Härligt med simning som ju är så bra motion!

2010-12-01 @ 17:34:46
URL: http://fitnessochhalsa.blogspot.com/
Postat av: Malin I Form

Härligt att du har införskaffat en :D

2010-12-01 @ 20:14:48
URL: http://maliniform.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0