Aj aj aj... rygg!

Passet från igår känns idag! Hur ska jag klara kettlebellen nu då?
Lite panik/ångest/ilska/frustration över gårdagens resultat från fettmätningen så tog jag upp mobilen för att fota min rygg ( en konst i sig, hur gör ni alla? tog mig väääldigt lång tid att bara lyckas sikta rätt i spegeln!).Jag har ju inte sett min rygg sen formbilderna i augusti, och efter dagens resultat så förväntade jag mig lovehandles och fettöverhäng. Men med lite släpljus så ser ju ryggen hyfsat najs ut! Konstaterar att fettet måste sitta nån annanstans. :/ (läs: rumpa+lår som på en normal tjej?) 





Kommentarer
Postat av: hans

Hörredu!

Det där var väl "förjävla" bra bilder!

Jobba på ännu hårdare nu, gärna med finnen!

Alltså "Finnen", om du nu kanske skulle ha fått en finne någonstans som du går och retar dig på! ;)

2010-12-16 @ 14:50:11
URL: http://hans.shapemeup.se
Postat av: Linda Castillio

Haha, ja eller hur? Roligt att rota fram gamla foton. En del bättre, en del sämre. Schysta foton! Det är inte lätt att ta kort på ryggen, men det ser helt klart bra ut!

2010-12-16 @ 15:38:48
URL: http://strongme.shapemeup.se
Postat av: HappyWeight

Har ju glömt att kommentera! SNYGGT! Läste din blogg på jobbet, så jag tittade inte riktigt.. Kollegorna skulle väl annars undra vad för nakenblogg jag läser..

2010-12-26 @ 23:21:19
URL: http://happyweight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0