19 mars 2011

Ben och bröst. 3 övningar på varje. Och som vanligt bål på det.

Kör bänkpress själv numer då min partners gymkort gått ut och han väntar på cash så han kan köpa nytt. Tyckte först det kändes obehagligt att köra själv, såg scenariot framför mig med stången över mig och jag kvidande; hjäääälp hjääälp... men det det har gått bra hittills. Andra ensamma bänkpresspasset. Kör inte så tungt, men jag kan nog lsäng apå en drös med vikter till nästa gång, det känns så pass stabilt och jag känner mig starkare. Sweet!
Och självklart kör jag fristång. Ogillar smith av många aledningar, den främsta är väl att jag tycker inte om att "låsa" fast kroppen på det sättet.

Inte helt hundra, tar det därför lite lugnare än vanligt. Ingen kondition. Väntar nu bara på att lungorna ska bli helt friska! Heja lungor!

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Jag gör bänkpress i smithmaskinen, annars hade jag inte vågat =) Fast d har lite med att mina leder kan vika sig helt plötsligt, så jag ser oxå det där framför mig...



Sv: tack =D

2011-03-21 @ 19:27:17
URL: http://makeovermadness.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0