Planeringsdags.

Vilken kanonstart på veckan! Vi har varit bortresta sedan i torsdags och kom hem sent i natt. Med grus i ögonen, gröt i hjärnan och klumpar i mjölken så lyckades vi iallafall komma iväg till dagis i tid. Hunden fick sitt och jag köpte mjölk så att jag kunde få mitt (kaffe)! Nu börjar jag vakna till liv igen och känner nästan lite panik ver hur fort tiden går.
träningen förra veckan var det lite si och så med. tror jag behövde vila och dessutom r det svårt att träna när man tillbringar 1,5 dagar bara med att transportera sig tvärsöver Sverige. Han iallafall med lite löpning i lördags på västkusten, det var så skönt att springa i "värme" (0 grader!) och ingen is på gatorna. Jag irrade runt som en yr höna på alla smågator och undrade ibland om jag skulle hitta tillbaka, lokaliseringsförmågan är inte den bästa alla gånger.

Här är iallfall veckans träningsschema!
Måndag: pass 1 Gym
pass 2 Löpning
Tisdag: Gym
Onsdag:Simning (ev. löpning)
Torsdag: Gym (ingen KB, sportlov och därmed inställt)
Fredag: löpning
Lördag: ?
Söndag: Gym & löpning


..och som vanligt så blir det förmodligen inte som jag tänkt, men de tär bättre att tänka än att itne tänka alls även om man får ändra efter hand. Eller hur!?

Kommentarer
Postat av: Pernilla Be

Himmel vad flitig du är :-) Om du är van vid att träna varje dag i princip så är det helt naturligt att din kropp reagerar med nedstämdhet om du inte kan träna under några dagar. Det är därför det sista du ska välja bort om du vill må bra. Skriv gärna om hur det går med medicinen, jag hoppas verkligen att du ska må bra av den.



mvh//pernilla be

2011-02-28 @ 13:51:00
URL: http://pernillasviktresa.wordpress.com
Postat av: Jeanette

KB??

2011-02-28 @ 16:40:36
URL: http://makeovermadness.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0