300

Den här veckan täntke jag testa på att köra "300", det är när du kör 300 repetioner på raken. Självklart olika övningar och håller man på att dö så får man så klart pusta lite emellan. Hela kroppen ska med.
Ska skriva ihop ett bra upplägg. Tar gärna emot tips! Har gjort 300 en gång tidigare på kettlebellen och det jag kämpade mest med var inte helt oväntat, 50 burpees på raken.

Jag gillar den här typen av träning, intensivt, tufft, fartfyllt och sjukt jobbigt.

Ex på övningar:
pushups
burpees
squats
marklyft
dips
lounges
ryska twists
snatch (med hantel - mitt gym äger inga kettlebells)


Helst skulle jag se att någon ville vara med och köra detta med mig, då det är svårt att pressa sig själv så hårt och intensivt, det är som intervaller, med rätt sällskap så klarar man alltid de där extra som man inte trodde att man skulle. Tyvärr så är mina tränignspartners för fokuserade vid ren styrketräning och bygga volym och vill itne lyssna på mig när jag tjatar om funktion och kondition. Det slutar väl med att jag kör själv trots allt. :)




Kommentarer
Postat av: Hans

Hahhaa, du har humor du SuperSHEro! Kom på att jag inte vet ditt namn, trots att vi kommenterat varandra massor av gånger...



Alprosojadryck är det jag dricker som oftast, den berikade: http://www.alprosoya.se/ourproducts7/milkalternatives7/flavour/plain/sojadryck_berikad_med_kalcium_1l.html?no_cache=1 , för den är godast! ;)



Välkommen till sojavärlden igen då!

2011-02-15 @ 14:05:10
URL: http://hans.shapemeup.se
Postat av: fitnessjossan

Men shit!! 300 på raken, helt ärligt så tror jag inte att jag skulle klara av det idag. Om en månad ska jag fasiken försöka :-D



Sv: ja men precis så känner jag som du beskrev, fast varje gång jag äter något. Det är helt sjukt. Och helt ärligt så är det lite läskigt också.

2011-02-16 @ 11:39:57
URL: http://fitnessjossan.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0