2 februari 2011

jaha då fick man träna under tipdspress igen. Trist. Mannen skulle iväg på nåt. Jag försökte skynda mig att byta om för att hnna vara ute ialllafall i en 50 minuter, skulle ut och springa med hunden, men det blev inte riktigt så då maken tyckte jag skulle hjälpa till med det och med det och med  det och med det.. ahhh suck! Bara låt mig få dra iväg och springa GOD DAMN IT!!! Jaja, 30 minuter blev det.
Och halt var det. Drattade på ändan en gång. SCHNYGGGT! Hyfsat bra tempo trots islagret som låg helt osynligt och förädiskt på vägarna. Men hunden, va fan???? Har henne bunden runt midjan och hon mesar efter så man blir galen! Känns som att jag släpar runt en stor rottweiler också när jag springer. Drygt.









...hör ni frustrationen?

Kommentarer
Postat av: Hans

Fatta vinstlotten när du inte har med dig hunden, du kommer ju flyyyyga fram, ännu mer! Wow!

2011-02-02 @ 22:32:28
URL: http://hans.shapemeup.se
Postat av: Jeanette

Jag hör stackare! =)

Vad är det för hund?



Min lilla plutt på 35cm mankhöjd o 9kg (tysk jaktterrier/jack russell) e så snabb att ingen människa än har hunnit hålla hans fart =D (känner mig så där lite stolt, hihi).

Men börjar man skynda sig på promenaden så ligger man risigt till, för då tar han det som "woho, vi ska springa" och kutar iväg! Så rycker axlen till som faen och man åker rätt lätt i backen även om det inte är halt. Pang så ligger man där o tjuter av skratt och har en hundtunga i örat som "förlåt mamma, jag gömde bort dig"!

Folk tycker att jag är lite mesig och svag o.s.v. eftersom han e så liten. Så dom får prova, sen tycker dom annorlunda =D

2011-02-03 @ 09:55:39
URL: http://makeovermadness.shapemeup.se
Postat av: Hans

Jo, jag vet ju att du är lite svag för den ryska kärlekskulan! :)

2011-02-03 @ 16:33:37
URL: http://hans.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0