Trapplöpning

Trappor trappor så långt ögat når. Vd fan har jag gett mig in på? frågar jag mig själv när jag står längst ner vid botten av helvetestrappan. Har till och med lyckats få med mig sällskap. Hon verkar också undra vad fan vi håller på med. Men man biter i det sura äpplet. vi springer, och springer..och springer. Upp och ner, ner och upp. Många gånger. Det gör ont att andas, hjärtat bultar och mjölksyrangör benen blytunga. Men vi springer på. Trodde aldrig jag skulle orka. men se, det gjorde jag! Är nog lite bättre än ajg trodde! Skönt nu efteråt iallafall! Bra jobbat!

Dagens: Helvetestrappan 5x3

Hade det här varit facebook hade jag tryckt på gillaknappen!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vad är det för en jävla trappa ni springer i? En sån där som brandkåren har eller är det bara en annan randomtrappa?? Låter i alla fall sjukt jobbigt....

2010-09-18 @ 15:43:58
URL: http://lolabambola.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0