9 september 2010

Kettlebells har startat för säsongen och den här gången är jag med! Svårt att veta vilken vikt man ska ha, började på 10 kg, men kände ganska snart att det var lite för lätt. jag fegar lätt ur när det gäller vikter, kikar vad andra tar och tar typ som de, fast jag vet att jag är starkare än många av dem. Jaja, nästa gång höjer vi till 12 eller 14, känner hur det känns. Kul var det iallafall.
Hunden fick dock inte gå med på kettlebells så efteråt fick jag gott ge mig ut på en löprunda med henne också. 30 minuter knappt. Perfekt fys-dag.

Kommentarer
Postat av: Jimann

Big tnks for interesting and useful site!

2011-11-08 @ 12:58:08
URL: http://jimann.blogyd.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0