27 & 28 september

27 septemebr måndag: nej det blev ingen trapplöpning. KOmpanjon var sjuk och inte en chans att jag lyckas pressa mig själv ens till hälften om jag är ensam! Jag inväntar tålmodigt tilfrisknandet. Tog en kortare löprunda (3km?) med ökningar i tempot i lagom intervaller.

28 september tisdag: Gym. Axlar, bic/tric. KÄnner mig fortfarande svaaaag. Jobbigt. Igår var det visserligen förklarligt, träningen blev senare än planerat pga av försenad man från jobb så det dröjde alldeles för länge mellan mat och träning.

I övrigt så tror jag att min trötthet kan ha att göra med att jag sover för lite. Det blir lätt så med småbarn och eget företag och när man är nattmänniska. Jag SKA och MÅSTE gå och lägga mig tidigt. Det blir ju aldrig ostörd sömn heller, man är ju tvungen att gå upp ett par gånger och antta om barnet. Det tar på krafterna, har haft det så här i 1,5 år nu. Undrar när de börjar sova hela nätter och uppskattar sovmorgon på helgerna? :)

Dagens mål: GÅ OCH LÄGGA MIG SENAST 22:00!

Veckans träning är svårplanerad då mannen kommer komma hem sent varje dag så allt hänger på det. Nej nu ska jag jobba på bra så kanske man hinner en snabb snabbis till gymmet innan dagisupphämtning! Annars får det bli löpning ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0