och så var vi tre...

Igår på gymmet så tog kompanjon med sig ytterligare en kompanjon som skall träna med oss! Kul! jag som alltid har gjort allt själv, aldrig haft vänner som har varit intresserade av de sporter jag varit intresserad av och nu helt plötsligt så har jag mitt eget lilla crew skulle man kunna säga. hehe. nu är vi de coola som hänger vid stången och hejjar på varann. Nej men det är kul faktiskt, lite mer pepp, lite mer kul. klart jag kommer träna själv också iband. Gillar att träna själv, men det har sina fördelar att vara fler.

Kanske har vi en till på G till trappträningarna också! Vi får se på måndag.

Idag blev det vila, ont i halsen, käner mig annars frisk, men tänkte det var dumt att chansa och med tanke på hur vädret ser ut så är det ganska skönt att slippa dra iväg på en löparrunda.

Har fixar maten bra idag istället. proteinpannkakor och varm quinoa o (soja)korvssallad.

Hoppas på frisk hals tills imorgon, kettlebels står på schemat! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0