20 oktober 2010

2010 2010. Trevligt datum!

Gym idag, BEN & RUMPA o mage (plankor)! Äntligen! har längtat. Fast jag börjar mer o mer ångra mig, det är ju kettlebells imorgon, mina stackars ben kommer döööö. haha. Fast värt det. Sprang två kilometer med hunden också, hann inte mer, hade bara 12 minuter på mig, dagishämtning. Första kilometern var mer stapplande än springande stil dock. Sen mjukades musklerna upp och det gick bättre.

Utfall m. hantlar
Benböj med skivstång
Good mornings med skivstång
Raka enbensmarklyft

+ 3 olika varianter av plankan

Nu mer plugg!

Kommentarer
Postat av: JD - Gastric Bypass opererad

olika magövningar, okej.. men vad är plankor? :)

2010-10-20 @ 22:01:50
URL: http://josdil.blogg.se/
Postat av: BENITA - itsallabouttakingcontrol

Tack för dina smarta och fina ord. Jag tar åt mig och glädjer mej åt att du orkar bry dig :-)



Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0