Ingen skola i vår.

Jaha, det var väl det jag befarade. Antagningspoängen verkar ha stigit åt fanders, jag kom inte in. Ligger på reservplats 8 till 10 platser. You do the math. Skit! Så då har jag ytterligare ett högskoleprov att se fram emot i vår då. Blä!

Nu sätter jag allt mitt hopp till jobbet som deltidsbrandman. Kanske är det min tur att ha lite ltie liiiiite flyt nu?

Intervjun gick bra, okej. Vet man någonsin hur en intervju går? Det kändes bra då, men nu så här i efterhand så tänker man; "Åh nej varför sa jag så, varför gjorde jag så, fan jag skulle ju sagt istället?". Inget som går att ändra på ändå. De skulle höra av sig inom ett par veckor. Jag håller tummarna på att jag går vidare. Laddar för fystester just in case!


Trist dag. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0