3 december 2010

Pass 1: Kettlebells
Pass 2: Simning 40 längder - 1 km



Jag hade glömt hur jobbigt de tär att simma! Min hjärna funkar ofta så att direkt efte jag har gjort något, hur jobbigt det än var så kommer jag liksom inte ihåg att det var jobbigt.
"äsch de tdär var ju lätt som en plätt, vem som helst klarar det" (när det i själva verket innebar blodsmak i munnen, mjölksyra, smärta)
Mne nu skriver jag det här så att jag inte glömmer! SIMMA ÄR JOBBIGT!
Däremot så var det roligare än jag kom ihåg. Ska försöka göra en vana av det hela och simma en gång i veckan. Jag had egärna simmat tidigt en morgon, men dessvärre så går det inte då jag har ett litet  barn att ta hand om på morgonarna.

Kommentarer
Postat av: Chrissan

Simma är jobbigt.

Men bra motion.:)

2010-12-04 @ 16:07:06
URL: http://chrissanssvammel.blogspot.com
Postat av: warrior

Heja heja!

2010-12-04 @ 16:24:43
URL: http://wellnesswarrior.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0