15 december 2010

Det blev en tur till gymmet.
Rygg.
Känns som en evighet sedan jag var på gymmet sist! Men skönt att vara igång igen!
Marklyften börjar kännas stabilare. Myckt att tänka på teknikmässigt. Vill ju ha en kropp som håller tills jag dör! ;) Nej men de tär ju faktiskt jäkligt önödigt att dra på sig dumma skador pga felaktig teknik bara för att man vill öka på vikterna så mycket som möjligt.
Jag planerar att inom en framtid betala någon mycket kunnig för ett teknikpass. Kanske julklapp till mig själv?

Kommentarer
Postat av: hans

Det kan lätt vara den bästa investeringen du kommer göra. Lägger du in en insats nu, så kan du leva länge på det du får med dig på det passet/passen.

Lycka till!

2010-12-15 @ 20:43:35
URL: http://hans.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0