1 december 2010

Gym: Axlar & triceps + mage
Löpning: 4km


Jag klarade äntligen dips utan assist! Visst att det låg nära, styrkan har funnits, det har bara liksom inte kopplats mellan alla nervändar och hjärnan och allt som skall till. Så idag, då gick det. Bara så där.
Dock så behöver jag hjälp av alla DIPS-EXPERTER där ute! Jag får liksom gung på hela kroppen, som en pendel ungefär, efter ett par dips. vad gör jag för fel och hur får jag bukt på det?

Ska tillägga att det är JÄKLIGT skönt att springa i kylan!

Kommentarer
Postat av: Julia

Jag kör på mitt vanliga vindställ från hummel men med en extra undertröja under jackan och ett par tights under vindbyxan. Springer aldrig utomhus om det är kallare än -15, utan då blir det på band istället. :)



"Gunget" försvinner med tiden, du måste få vänja dig vid den nya övningen så blir den alltmer kontrollerad eftersom. :)

2010-12-02 @ 12:24:21
URL: http://juliaelhag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0