Hemmaträning

Har man itne tillgång till gym får man fixa det själv.

Igår blev det löpning i en halvtimme + hantelcurl/hammercurls, armhävningar och tung planka.

Jag har börjat fått sånt flyt i löpningen, det blir bara roligare och roligare. Extra skönt då jag har haft en jobbig löpperiod, det har bara varit tungt och jobbigt och tråkigt. Men så släppte det för nån vecka sen och nu vill jg bara springa varje dag!

Idag fick benen vila från spring iallafall och jag körde ett kortare hemmagjort bencircel pass. (så mycket för vila benen!)

Burpees/utfall/benböj x 5 utan vila melllan.

Kan inte komma över hur jäkla jobbigt burpees är! Det ser ju så enkelt ut!

Kommentarer
Postat av: Stefan

Hejsan! Nyligen bestämde jag mig för att lista Sverigs alla bloggar inom ämnet hälsa. Däribland områden såsom recept, näringslära, viktnedgång, träning, livsstil och sjukdomar. Eftersom din blogg passar in där så skulle jag gärna se att du registrerade den. Iden är att likartade ska hitta inspiration att själv fortsätta blogga och utvecklas. Givetvis kostar det inget.



http://www.halsoartiklar.se/bloggar/

2010-08-04 @ 10:50:34
URL: http://biggest-loser.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0