Ditten och datten

Funderar på om jag ska våga mig på att srpinga lidingöloppet i år? Fan vad tänker jag egentlgien? Jag har ju inte ens kommit i form till en halvmara och så sitter jag och tror att jag ska springa 3 mil i terräng? Är jag helt dum i huvet eller? Eller? Jag känner mig bara så himla sugen och terränglöpning är ju sjukt kul (men 3 mil????). Funderar vidare... Någon som faktiskt har sprungit lidingöloppet? Berätta gärna.

Sedanså märker jag hur stel jag blir i höftböjarna av löpning i kombo med styrketräning, de tär ju itne så konstigt med tanke på att man i princip bara rör höftböjarna rakt fram. Har funderat länge på om jag ska ta upp yogan igen, var ju yogamaster förut! :D men två saker har stoppat mig, tiden och pengarna. Det är ju inte gratis med yoga. MEN nu har jag eventuellt blivit erbjuden gratis yoga i utbyte mot lite tjänster. Sweet! Men det var ju tiden.. äsch det löser sig.

Börjar också bli lite trött minst sagt på detta slask/isbana som har rådit den senaste veckan. Tror knappt broddarna skulle hjälpa mot den halka som är ute nu. Ikväll ska nog ändå testa, går det itne att springa får jag väl åka skridskor.. eller nåt.

Lite funderingar bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0