26 januari 2011

Pass 1: Högintensivt pass som andades mjölksyra så det skrek om det. Kunde inte ens lyfta armarna till slut. Cirkel med latsdrag - axelpress - dips mellan bänkar - pushups. Någrqa varv på det x 2 och simsalabim, där har du ett härligt recept på mjölksyra!
Efter det körde jag dips (riktiga) till nästan failure. Satsade på att komma djupt ner. Dipsen börjar gå bra nu. Avslutade med 50 burpees.

Pass 2: Löpning 6,5 km. Det kändes rätt bra. Men 6 km känns inte som 6 km, 4 känns inte som fyra. Det känns som det dubbla. Gud vad jag längtar tills snön och isen är borta!!!

Kommentarer
Postat av: Daniella

hellu. tänkte att jag svarar här så att du ser direkt:)



jag går till sjukgymnast därför att jag har länge haft en fel hållning vilket gör att jag får "sne kropp" samt att mitt ena skulderblad sitter högre upp



sedan har jag myoser (stress knutar) i axlar o rygg



har mått väldigt dåligt under stora delar av mitt liv så det är därför kroppen följt med liksom.. :)

2011-01-27 @ 13:20:46
URL: http://daniellarosman.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0