Grådiset tar ut sin rätt

Grådiset och mörkret har vunnit! Jag är knäckt, däckad, sönder. Konstant trött, hängig, orkeslös, lealös, viljelös.. allt löst man kan vara det är jag just nu. Det känns som den kletigaste gröt har bytts ut mot hjärnan som brukade befinna sig innanför pannbenet. Soffan ser lockande ut. Sängen lockar mer än både Brad Pitt och Johnny Depp tillsammans. jag behövr sol. NU! Semester, sol, värme. Eller nej, skit i semestern, jag kan jobba, jobbar gärna, men bara det är i solen och värmen. Hur löser vi det?

Nu skiner solen utanför. Retas med mig. "haha jag skiner men inte fan värmer jag och itne fan gör jag livet lättare för dig heller!" Dumma sol.




Nu: kaffe & promenad i solen med glad hund
Sen: akupunktur
senare: träna
ännu senare: jobba
senast: sova

Kommentarer
Postat av: Anna

SV; Jaha. Hur gör man sådana pannkakor? :) Vad byter man ut mjölet till?

2011-02-08 @ 14:57:22
URL: http://sabben.webblogg.se/
Postat av: Hans

Hm, du låter lite "off" idag! Nya tag i morgon!!



SV: Vad menar du med det?? Som om jag inte skulle klara av det!? ;)



Fotograf? Coolio, hur då, frilans? vad fotar du? Människor, hus?

2011-02-08 @ 16:40:07
URL: http://hans.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0