Dagens snask.

Efter en nästintill sömnlös natt pga öroninflammation (inte jag, bebisen) så är det rätt skönt med en vilodag. ögonen har gått i kors och man märker verkligen hur mycket hjärnan behöver sömn för att fungera.

Jag har nog inte skrivit det, men jag har kört nästintill sockerfritt sedan 1a januari. Började med en månad. Sedan festade jag till det med socker under några dagar tills jag bestämde mig för att köra igen. Var inte vidare svårt och vill  gärna tro att jag mådde lite bättre utan snask. Nu kör jag inte superstrikt, utan jag har bara valt bort det onödiga uppenbara sockret, dvs godis, glass, kakor och sånt. och som sagt, det har verkligen itne varit en uppoffring eller vidare jobbigt.
Det som har varit jobbigt det är alla runt om! herregud! Somliga har faktiskt uttryckt en oro för huruvida mitt liv är värt att leva om jag itne får äta kakor och tårta på kalas, andra tror att jag har jättetråkigt och så finns det de som bara tror att man bantar. Ehm?

Ja mitt liv är totalt värdelöst, ge mig en kaka så att jag får en mening med att existera. Tack. Och visst är det för jävla roligt att äta godis, när jag äter snask så skrattar jag så jag kissar på mig, så roligt är det. ps. jag bantar.

Kommentarer
Postat av: Hans

Haha, ja, men folk har en tendens att vilja oroa sig, så du får väl se det positiva i det då att de bryr sig om dig ;)



SV: Hehe, jo, men det är jag nog! Hoppas jag, så inte man är en energitjuv, det verkar trist! :)

Dagen blev kanonbra, och jag utgår från att helgen fortsätter i det spåret!

Själv då hade du en bra fredag?

2011-02-19 @ 08:47:13
URL: http://hans.shapemeup.se
Postat av: Hans

Haha, nej du! Jag är fri som vinden, även om jag väntar på ett svar från ett av ovanstående märken ang ett samarbete.

2011-02-19 @ 17:23:16
URL: http://hans.shapemeup.se
Postat av: Malin I Form

Oj, mycket bra jobbat! Vi hade sockerfritt från september till december förra året, skönt :D

2011-02-19 @ 19:47:02
URL: http://maliniform.shapemeup.se
Postat av: Sandra

ha ha, va roligt du skriver!!! Men visst är det knasigt att folk ifrågasätter val som är sunda?? Va, fan det skulle nog inte vara så många som hade sagt något om du åt godis varje dag.... suck....folk är knasiga! Jag tror att leva sunt ifrågasätts så mycket för att andra känner att de själva inte kan leva upp till den sunda livsstilen bara för att det inte orkar.....

2011-02-26 @ 10:29:03
URL: http://lolabambola.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0