31 januari 2011

Idag var en sådan dag då man kom in på gymmet och undrade lite; "va fan gör jag här?" Ganska opepp. En överkropp som skrek av gammal sur mjölksyra och en knopp som var redo för sängen. Det blev ingen cirkel, kände att jag itne orkade. Körde ben istället. Dock med lägre vikter och fler reps så det blev lite mjölksyra där med.
Fortsatte med marklyft och latsdrag. Avslutade med att testa nya hightech löpbandet. Det finns en inbyggd fläkt! Shitpommesfrites! Knappt en kvart, sen stängde gymmet och jag blev utkastad. hej hå.

Ben - benböj - bulgarian leg split squat - good mornings
marklyft - latsdrag
Löpband 15min.


Kommentarer
Postat av: Hans

Fläkt?? Vafan, då får du ju motvind!?? ;)



Jag vet, han är skitfin! Låter konstigt dock, haha! :)

Godis, får han inte av mig, jag är fan omutbar på den punkten. Han kan få ett knäckebröd av mig from time to time, men då bara går han iväg, utan att ta med knäckebrödet, kräsna rackare!

2011-02-01 @ 11:44:42
URL: http://hans.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0