Vad händer?

Precis när jag trodde att alla baciller var på utgång så slår de till med oväntad kraft igen. WTF??? Alltså jag förstår verkligen inte vad det är för fel på min kropp just nu. Ooookkkej jag erkänner, att supa sig apkalas i lördags kanske inte var det allra bästa, men ändå! Idag är det halsont som står på agendan. Seghjärnan är på ingång också. Detta innebär att vilan fortsätter ett litet tag till.


Skrev högskoleprovet i lördags. Det gick som vanligt. PRECIS som vanligt. Jag ligger kvar på samma gamla stadiga poäng som alltid. Man får se det som positivt att jag inte blir dummare iallafall. Skönt är de tiallafall att det här var sista omgången för det gamla h-provet. Ett förlegad, och i många fall totalt irrelevant, prov. Vad har extrem stress och tidsbrist tex egentligen med högre intelligens att göra? till exempel....
Det känns som att det nya provet är lite mer förankrat i verkligheten och det man faktiskt lär sig i skolan och livet. Ett minus är att det är mer matte i det nya... och matte är inte min starka sida direkt.

Kalla mig konstig, men jag längtar faktiskt efter att få testa nya provet i höst! Wiihoo!



gamla vs. nya



fler som skrev/ska skriva? Vad tycker ni om nya och gamla proven?

Kommentarer
Postat av: Hans

Sjukt konstigt att det faktiskt blir så, att du hamnar på samma poäng, gång efter gång!



2011-04-06 @ 06:23:17
URL: http://hans.shapemeup.se
Postat av: Pernilla Be

Jag har inte följt dig så länge men min känsla är att du tränar jättemycket. Kan det inte vara det som gör dig mottaglig för sjukdomar? Jag har hört att för mycket träning kan ge den effekten. Det måste vara apjobbigt för dig att inte få träna, men vila är nog det bästa du kan ge din kropp just nu.



mvh//pernilla

2011-04-07 @ 09:13:51
URL: http://pernillasviktresa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0