Spiralen

Just nu känns det som att allt bara snurrar på i en spiral, fortare och fortare och jag tappar greppet, allt slinker ur händer, famnen är full och allt bara ramlar ur, flyger iväg. Tiden är out of control, situationer är totalt jävla fucked up och jag har helt tappat kontroll och handlingsförmåga för tillfället.
Jag försöker reda ut saker och ting, försöker få kontroll på situationen, förändra men hela tiden så kommer nya bakslag gång på gång, hela tiden. Min kropp och mitt psyke skriker efter vila sömn och lugn och ro. Jag skriker efter lycka och lite medvind.
Jag är så frustrerad för tillfället så jag vet inte vart jag skall ta vägen just nu. Ilska är ett annat ord som passar in.
Just nu vill jag bara ha en mamma som kan stoppa om en i sängen, klappa mig på kinden och säga att allt kommer att bli bra!


Stoppa huvudet i sanden känns så in i bängen lockande just nu. men vilka problem löser det i det långa loppet?

Kommentarer
Postat av: Sandra

Oj, låter inget bra alls. Ibland behöver man en paus från sitt liv så man kan reda ut saker och ting. Sänder en styrkekram till dig kram Och vet du... allting kommer att ordna sig till slut ;-)

2011-04-12 @ 08:21:09
URL: http://lolabambola.blogspot.com
Postat av: Pernilla Be

Börja med att vila, så löser det andra sig på sikt. Utan vila, lugn och ro kan man inte hitta balansen i tillvaron. Lycka är att vara nöjd med det man har, stort som smått. En styrkekram får du av mig.



kram//pernilla be

2011-04-12 @ 09:23:36
URL: http://pernillasviktresa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0