Utvärdering vecka 37

Måndag: Gym - axlar, bic, tric + lite jogg (
Tisdag: Gym - Ben och plankor
Onsdag: Löpning 35 min.
Torsdag: Gym - rygg, bröst, tung planka
Fredag: löpning - TRAPPintervaller
Lördag: Vila
Söndag: Löpning 45 min

Gym: 3 pass
Löpning: 3 pass + litet sketpass
Kettlebells: 0

Ja det gick väl rätt så bra, inte exakt som jag planerat, men mängden funkade. Det är det viktigaste.




Ny vecka (från igår). Ska lägga upp nytt träningsschema, pusslar lite med barnvakt för tillfället bara.


Kommentarer
Postat av: BENITA - itsallabouttakingcontrol

Ser ju ut som en bra varierad vecka!

Postat av: BENITA - itsallabouttakingcontrol

sv: Tusentack!

Postat av: emsut



Det är bara kämpa på. Godis är äckligt.. :P

eller jätte, jättegott och mumsigt... Nej. Äckligt ;)



Vilken bra träning du kör! :)

2010-09-21 @ 15:06:03
URL: http://emsut.blogg.se/
Postat av: Linnea

Bra jobbat med träningen! :)



Sv nej men precis! Det är ju knappast så att jag tänker "åh vad kul det är att gå hemma och få pengar för att inte Göra någonting" Jag menar det är ju inte speciellt roligt att bara gå hemma, och man får ju knappast så mycket pengar att man kan åka och hitta på grejer istället för att jobba. Det räcker ju verkligen bara precis till för överlevnad!

2010-09-21 @ 16:36:24
URL: http://stegdagboken.blogg.se/
Postat av: Adsense Strategies

Your website is extremely interesting

2011-01-21 @ 10:16:29
URL: http://adsense-strategies.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0