Inte tid my ass!

Efter några dagar som "barnfri" (och manfri!) så måste jag säga att de som inte har barn och klagar över att tiden inte räcker till osv kan käka upp mina gymshorts! Shit vad mycket jag har fått gjort, mina dagar är fullproppade,jag åker hit o dit, träffar folk, jobbar, gör, donar, tränar osv osv. Tar igen för det senaste året, allt ska ske på en vecka. Allt ska göras, allt ska hinnas, det sociala livet ska väckas till liv ur skuggorna. Bara ett problem; tiden räcker inte till!

:)

Kommentarer
Postat av: Apan satt i granen

I know!



Livet som småbarnsmamma eller mamma lär en verkligen att ta vara på de lediga stunder som fins. Jag är iofs ganska lat och gör bara sådant jag tycker är roligt :S

2010-07-30 @ 07:40:46
URL: http://guldgris.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0