Sjukdagar och godis.

Ja  men det är ju klart att ungen ska ha lite kräksjuk! Intressant och sömnlös natt. Men nu mår hon prima igen och äter som en häst och sover sött som bara en litet barn kan. Jaja. Kort men intensiv sjukdom det där, tack och lov får jag väl säga! Däremot så blir hon hemma från dagis i ett par dagar.

Idag bakar vi sockerfritt godis! Håller på att läsa Sockerbomben (verkar soma tt de flesta gör det just nu då den kom med till Må Bra) och det spär bara på min känsla av att undvika socker och mjöl etc. Ska dock läsa klart hela boken och utvärdera innan drastiska beslut tas, men socker, ja det är ju ett gift, ett gott gift visserligen. Men det verkar som att mina sockerfria Bounties blir sjukt goda de med!

Ikväll när jag blir avlöst blir det träning, skönt att komma ifrån sjukstugan lite grann.

Kommentarer
Postat av: Hans

Bounty!!! Hur smakar dom???



Ha! Du kan ju lägga upp en video på när du kör ditt program på bollarna, så lovar jag att inte ens skratta (eller le) ;)

2011-03-01 @ 15:26:28
URL: http://hans.shapemeup.se
Postat av: Pernilla Be

Åh det låter gott. Hur får du kokosen att hålla ihop innan du doppar den i choklad? På Maxi hade de kokoschips häromdagen. Bara strimlad, torkad kokos.



mvh//pernilla be

2011-03-01 @ 22:14:07
URL: http://pernillasviktresa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0