Mål med framtiden

Fokus på just nu:

FÖRBÄTTRA KONDITIONEN! Framförallt min allra svagaste punkt, snabb på längre sträckor, eller sträckor längre än kortintervaller.

FUNKTIONALITET
mer spänst, segare, mjölksyraträning. Orka länge och mycket. Utgå ifrån vad kroppen är till för, hur vi är skapta, back to basics.

LOSE THE FAT
Jaja jag sällar mig till raden av alla som panikar inför stranden och ska nu även jag bli av med fläsket! Framförallt för att få en lättare kroppshydda så jag orkar springa längre, snabbare, göra fler dips, chins och pullups.

De målen får räcka! Ingen tidsplan, just do it!
Och kom ihåg, alla jobar efter egna fysiska förutsättningar, inget gnäll, ingen självömkan.

Kommentarer
Postat av: Pernilla Be

Kanonbra målsättningar! Ska du ut och springa nu då?



mvh//pernilla be

2011-03-23 @ 13:35:26
URL: http://pernillasviktresa.wordpress.com
Postat av: Hans

Låter som bra mål, men glöm inte att mäta det på något vis, så du ser att det händer!! :)



2011-03-23 @ 15:19:28
URL: http://hans.shapemeup.se
Postat av: Jeanette

Ja den där konditionen, jag tycker det är den svåraste biten =)



Sv: jag har provat marklyft men kommit fram till att min rygg inte klarar det (än i alla fall), men det har med min fibro att göra mer än nåt annat. Annars har jag kört t.ex. bänkpress för första gången.... träningsvääääärk!!! Instruktören jag har pratat med pratade oxå om basen först sen annat så det var bra =)

2011-03-23 @ 16:44:05
URL: http://makeovermadness.shapemeup.se
Postat av: Hans

Kondition, kanske en given sträcka som du löper varannan vecka, ganska kort, men så att du får en fingervisning i att du blir bättre?



Hur mäta funktionaliteten? Svårt, kanske en overhead squat eller något som man kan ha som övning man vill göra!



Fat, omkrets kanske? Eller fettmätning om man vill ha hjälp med det?



2011-03-23 @ 22:01:15
URL: http://hans.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0