9 mars 2011

Det blev ben idag istället, kände mig lite småsjuk igår så det blev vila.

Dagens:
Ben

Stressigt pass, dagisupphämtning hägrade och jag kände arga blickar över att jag hoggade skivstången i en halvtime.. Varför bryr jag mig egentligen? Killar skulle aldrig aldrig ha dåligt samvete över att de använde nåt som nån annan väntade på. typiskt tjejigt. Men jag roffade iallafall åt mig stången i en halvtimme, körde till och med några extra benböj bara för att... haha... nej men jag tränar på att ta för mig!

Cykelturen till dagis sen var som värsta konditionspasset. Fy fasiken vad det blåste! Cykeln stannade nästan varje gång en vindpust kom, jäkla motvind. Roligare hem sen med medvind. ;D

Benböj - fristång (always!)
50 kg 12 reps - uppvärming
70 kg 10 reps
80 kg 5 reps
70 kg 9 reps

Bulgarian leg split squat - Jag kallar den för rumpbrännarn!
3 set påv arje ben = 6 set á 8-10 reps - 40 kg


Raka enbensmarklyft m. hantlar 12kg/hantel (fick avbryta dock, ländryggen sa ifrån. Trött i bålen??)

Sittande benpress


Kommentarer
Postat av: Hans

Wow, godispass för benen! Bra jobbat!



SV: Inte jag heller först, men när den slank ner i munnen, så var det äkta kärlek! :)

2011-03-09 @ 23:04:38
URL: http://hans.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0