ändring!

Jag blir så trött på att det sociala umgänget oftast skall trycka i en en jäkla massa mat, socker, vitt bröd, pasta , godis, kakor mm mm. Säger man nej tack så är man helt plötsligt jobbig, tråkig och/eller ätstörd. men jag mår fan apa av för myclet socker, vitt mjöl, kakor, mm mm. Känner mig slabbig, fet, uppsvälld och allmänt fet idag. eller har under flera dagar. Från och med imorgon är det jag som sätter ner foten och fokuserar på vad det är JAG MÅR BRA AV! Det är tillräckligt jobbigt med livet som det är just nu så behöver åtminstone ha en stark och välmående kropp.

Prel. TRÄNINGSSCHEMA vecka 37
Måndag: Gym - axlar + bic/tric + plankor & löpning ca 45 minuter
Tisdag: Gym - Ben ben ben + mage (plankor plankor plankor)
Onsdag: Vila ( Långpromnead med hunden)
Torsdag: kettlebells! Tjoho! & löpning (fartlekar)
Fredag: Gym: Rygg & bröst + plankor
Lördag: Löpning (lågintensivt långpass)
Söndag: vila (långpromenad med hunden)


3 gympass/vecka
3 löppass/vecka
1 kettlebell pass/vecka

Det känns helt rätt, det är då jag mår bra. då orkar jag. Sedan bjuder ju varje dag på vardagsmotion i form av hundens dagliga promenader.

Maten då?
Mer protein, mer fibrer, inget socker, undvik bröd, knäckebröd funkar.
Regelbundenhet, regelbundenhet, regelbundenhet! 5 mål om dagen.
Svårare än så är det inte.


Kommentarer
Postat av: Sofia Werlin - mitt liv med LCHFkosten

SV: det kommer du säkert att göra :)

jag lyckas alltid följa mitt träningsschema om jag gör ett :) då ligger man inte på latsidan iaf

2010-09-12 @ 22:56:25
URL: http://sofija.blogg.se/
Postat av: BENITA - itsallabouttakingcontrol

Låter som ett bra veckoschema! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0