24 september 2010

Kettlebells var inställt. Gymmet funkar lika bra! Körde rygg och mage. På slutet så körde jag och partner hantelrodd och maxade. Tyngre och tyngre hantlar tills vi inte klarade mer än två. Höger arm är inte helt oväntat starkare än vänster. Riktigt kul avslutning. Mer sånt!

Latsdrag
Rodd
Chins
Marklyft
Hypersträck
Hantelrodd

Annars känner jag mig trött, svag. Vet inte om det bara är en sån period eller om jag behöver äta mer/annorlunda? Tips nån?

Efter gym så begav jag mig ut på löparrunda. Tyckte det kändes som en evighet. När jag kom hem gick jag och kollade klockan för att se tiden på mitt lååånga löparpass. Va fan? 36 minuter? Det kändes så långt! Blä! Får väl hoppas på att jag sprang fort och långt istället. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0