Helgen

Ingen träning under helgen. Haft fullt upp. Hjälpt till med flytt, jobbat osv. Har även haft lite känningar i hals och känt av förkylning, en förkylning som aldrig verkar slå till? Idag tröttnade jag på att vänta och drog till gymmet en snabbis efter dagislämnandet, bära eller brista. Antingen blir jag frisk eller så blir jag råsjuk. Hoppas på det första. Körde ett rygg pass på ca 40 min. Är lite seg och trött, men det gick rätt bra ändå.
Blir jag inte sjuk till kvällen så blir det trapplöpning också.

Fingers crossed!

Kommentarer
Postat av: Emma

tack för kommentaren :)

2010-10-04 @ 11:44:35
URL: http://emmavikten.blogg.se/
Postat av: BENITA - itsallabouttakingcontrol

sv: It feels great att vara på den andra sidan ;-D



Krams

Postat av: Malin I Form

Uff, hoppas du slipper en förkylning :/



Sv: Ingen aning.. eftersom jag inte tänker se det har jag inte brytt mig om att kolla upp det, hehe..

2010-10-04 @ 19:22:34
URL: http://maliniform.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0