Dåsig

Jag känner mig helt dimmig och dåsig när jag jobbar. Att sitta framför en dataskärm tar verkligen musten ur en. Eller i kombination med sockerabstinens? Någon som har nåt bra tips på hur man år upp orken? Förutom kaffe, mellanmål, vatten, frisk luft.

Vad gör man åt en hjärna som känns som en jäst deg och tung som ett cementblock? Ignorerar och fortsätter jobba.

Det blir gym idag. Vad vet jag inte, är sugen på ben. Får se vad kompanjob säger. Undrar varför killar tycker det är så oviktigt att träna ben? Är inte symmetri det man eftersträvar?

Kommentarer
Postat av: Warrior

Sv: Tur att jag inte hann se den kommentaren haha.. Hade jag inte vågat prova men det var.. såååååå jobbigare än vad jag någonsin trodde. Riktig pina. Nästa gång blir det ett pass på lägre nivå. Glad att det är över!

2010-10-05 @ 18:43:47
URL: http://wellnesswarrior.blogg.se/
Postat av: warrior

Sv: jag dricker protein till mellis och fefter träning. Mättar bra och tror inte det kommer vara till min nackdel. Håller med om att det är så inviduellt. Man får testa dig fram och läsa om det på nätet. Just nu funkar det super och hinner aldrig fundera över vad jag ska ha till mellis. Dock är jag dålig på att dricka det på helgen för då äter jag inte helt enligt tiderna på jobbet.. Tycker dock att mina muskler har vuxit och om proteinet har gjort mycket eller lite att göra med det spelar ingen roll. Jag gillar protein och kommer nog vara bättre insatt i framtiden :-)

2010-10-05 @ 20:48:19
URL: http://wellnesswarrior.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0