Utbildning & antagning

Första antagningen var i måndags på SMO. Jag hamnade på reservplats. Inte så oväntat, med tanke på att jag enligt tidigare antagningsstatistik ha rlegat precis på gränsen för att komma in. Dessvärre så ser oddsen inte vidare bra ut, det är ju trots allt inte så många platser det handlar om. Men vi håller tummarna och hoppas på under och mirakel.

Den 3e december är det antagning 2.


Hade jag kunnat tänkt mig att flytta så hade jag lätt kommit in på skolan, men när man har man och barn så är det inte så enkelt längre och därför är distans min enda väg och det är som sagt, hyfsat höga betyg för att komma in.

Däremot fick jag ett annat bra besked i veckan. Jag har blivit kallad till intervju för en tjänst som deltidsbrandman på orten där jag bor! Halva inne, som man säger. :)

Kommentarer
Postat av: Warrior

SV: Tror absolut boken hjälper mot helgfrossa och ett rejält beroende. Tror man kan provläsa den på adlibris hemsida! :) Nääär kommer formbilder dåååå förresten!

2010-11-27 @ 22:59:32
URL: http://wellnesswarrior.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0