Step it up!

Efter en natt om marddrömmar om cooperstest och ett gympass från helvetet, så inser jag att det är dags att öka takten, öka intensiteten och bara jaaa...öka!

Jag vill klara testerna för rökdykare som deltid. Så klart. Varför göra halvdant när man kan gå hela vägen? Jag trodde ju inte att det skulle vara atuellt att börja träna inför testerna än på ett bra tag, tänkte utbildning först och så. Men nu kommer det förmodligen ske inom ett par veckor. Huh! Och det är inga lätta tester.
Vattetesterna är enormt hårda, bland de hårdaste i landet. Go figure. jag har fan inte simmat på flera år. Badhuset nästa! Sen har vi coopers test och förmodligen rodd. Och mer. Jag får reda på mer i veckan, men jag förbereder mig för det värsta. (hoppas jag) Ahhh löpning är INTE mins tarka sida. Korta explosiva pass, ja de tär jag bra på. långa utdragna ölågintensiva pass, det funkar. Men korta sträckor som 3km på 20km/h... det är jag verkligen INTE skapt för.

Ut på löprunda nummer ett då!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Sv: Ja! :) Kan säga att det var sjukt gott, riktigt fyllig och skarp chokladsmak. Kan tro det blir sjukt gott göra "chokladpudding" på! :)

2010-11-28 @ 18:18:16
URL: http://millbergskan.wordpress.com
Postat av: Carro

Oj, saftigt av en deltidskår att ha storstadstester. Det är de inte många deltids kårer som har. Men kul att några är seriösa. :-) Vilken deltid är de du har sökt som har dessa tester?

Hoppas du får jobbet, å du, en positiv grej, du behver "bara" springa coopern på 13.6 km/h :-)

Trevlig helg //

2010-12-03 @ 20:38:32
URL: http://sicituradastra1984.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0