Hört på gymmet...

Igår så tjuvlyssnade jag in lite på en konversation på gymmet. Tjuvlyssna är visserligen inte helt rätt då denne någon pratade högt nog för granngymmet att höra.
Iallfall, han berättade att han under 2 veckors tid gjort 100 armhävningar om dagen. Med detta hade han ökat sin bröstvolym med 15%. Fascinerande tänkte jag. Efter dessa 2 veckor av hundra armhävningar om dagen så slutar man göra dem. Man går på gymmet som vanligt unde denna tid samt efter. INga konstigheter. Bröstvolymen ska då bestå och man är helt plötsligt jäkligt biffig.
Jag återberättar detta för mannen när jag kommer hem och vi bestämmer då för att testa denna myt. maken ställer frivilligt och villigt upp.
Makens bröstvidd 8 november = 99,5cm

Ska bli intressant att se om han förvandlas till hulken inom två veckor! ;)


Funderar sälv på att köra challenge 100pushups. Är det någon har kört den? det går ut på att man följer ett träningsschema som finns på http://hundredpushups.com/ och slutligen ska man klara 100 pushups på raken. DET är imponerande. Ska jag hoppa på? Är någon med?


Kommentarer
Postat av: Julia

Haha låter lite skumt, kan det verkligen vara bra för bröstmuskeln att pressas så hårt varje dag? Ska bli spännande att se erat resultat! =)

2010-11-09 @ 19:42:35
URL: http://juliaelhag.blogg.se/
Postat av: sanna

Haha, spännande minst sagt! hundredpushups, jag tror jag håller mig på läktaren och hejar på istället ;-) Även om utmaningar är min kopp te :D Hm..

2010-11-09 @ 21:06:44
URL: http://runningcrazy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0