Förkylning!

Mitt immunförsvar har jobbat på bra, förkyld unge, febrig unge, förkyld man, förkylningar runt om, alla sjuka. Själv har jag stått där, gått segrande ut striden, känt mig som den SuperSHEro jag är! :)
Men som bekant så ska man inte ropa hej förrän man är äver ån! Snor, nyser och huvudet känns som att det vore fullproppat med blöt bomull. Får väl vara tacksam över att jag verkar ha fått den lindrigare varianten, till skillnad från alla de andra sjuklingarna!  Idag får nog gymmet hoppas över, imorgon kanske jag är redo?

kolhydratssvälld efter helgen borta. Tycker nog att det är dags för lite formbilder snart iallafall jag! I slutet av veckan kanske? Knasigt hur man verkligen inte har en aning om man ser ut på riktigt! Har ju inte ens en helkroppsspegel hemma!



bild från google

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0