Beställning: proteinpulver

Pulvret tog slut! WTF! Nu har jag iallafall beställt nytt, tog samma, ingen idé att byta när jag älsakr det jag har! Hade jag råd skulle jag typ leva på proteinpulver, choklad ska det va!
Tycker det är så gott så jag kan dricka en iskall shake istället för glass och godis! Ps. jag blandar alltid med mjölk, klarar inte choklad med vatten. Lättmjölk så blir det tipptopp! Märket jag köper är Body Science och smaken choklad, har vanilj också, en det använder jag mest i smoothies och tex pannkakor.

Just nu har de en deal där man utöver 3 kg proteinpulver för endast 20 kr extra får antinge koffeintabletter, omega 3 eller en t-shirt. Koffeintabletter har jag överdoserat i mina dagar och mitt psyke säger nej tack. Så det blev omega 3. Ska bli intressant, omega 3 sägs ju ha en positiv effekt på koncentrationen, bra för adhd-folk!

Mycket svammel om ingenting. All right people, back to work!



Kommentarer
Postat av: Fiffi

Sv: Tack! Det är ju bara att kämpa på liksom!

2010-11-04 @ 12:58:20
URL: http://prinsessbakelsen.blogg.se/
Postat av: Warrior

Samma här, vatten funkar inte! Lättmjölk smakar det muuuums. Var beställer du ditt pulver? Finns ju så många olika och jag undrar om det jag dricker är det mest optimala för mig..

2010-11-08 @ 16:25:51
URL: http://wellnesswarrior.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0