8 november 2010

Löpning 3 km - testade lite högre fart, blev inte så långt pga tidsbrist. Mina skor är inte bra lltså. Rätt så nya, men verkar iten passa mina fötter helt. Får liksom krampaktigt ont i foten, under liksom. buuhuu. Har inte råd att köpa nåt nytt. :(
Gym: Axlar, triceps och lite mage.
Killarna var sena så körde halva passet själv. Blir mer effektivt så också. ;)
Axlarna känns iallafall idag, körde helt slut på dem. Ikväll blir det gymmet igen. Får se hur handkappad man är. det blir en liten ändring i i schemat och vi kör på rygg istället. Ska testa markyften igen! Om inte axlarna ramlar av eller nåt.

Kommentarer
Postat av: Malin I Form

Duktigt :D



Sv: Ja, alltså jag har kört yoga många gånger innan men just poweryoga var inget för mig.

2010-11-09 @ 09:46:19
URL: http://maliniform.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0