29 november 2010

Gym: vet inte riktigt vad jag ska säga.. harkel. Mer ofokuserad person fick man nog förgäves leta efter. Ingen plan. INget alls.
Partner vill köra bröst så jag körde lite bröst. testade på med teknik (hade ju grym hjälp i söndags), det kändes stabilt. Hantelpressar, raka och sneda. Sen fick det räcka med bröst tykte jag. :)

Ställde mig på löpbandet,  jag har itne sprungit på ett löpband på flera långa år, tänkte jag skulle känna på lite, kan vara skönt att få springa av sig lite nu när det är så isigt och kallt ute. 10 minuter, sen stängde gymmet. Jahapp. Vad har jag uträttat idag? tänkte jag lite förvirrat när jag gick därifrån.

Iböand har man såna dagar. Det är lugnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0