11 november 2010

Kettlebells. Aj aj aj! Jag måste dragit en muskel eller nåt i ryggen när jag tränade i tisdags. Har varit extremt öm och ryggfiléen på ena sidan är stenhård! Funkade inte alls i kettlebells. man måste ju ha sån bålstabilitet när man kör svingar för att orka hålla emot när kulan kommer ner, det gick inte med ryggen, gjorde så ont, blev nästintill vimmelkantig och mådde lite illa. Huh! Fick ta det lugare, lätta på vikten, undvika vissa rörelser. Nej, nu är det vila från träning nån dag, imorgon ska jag bara softa. Kanske lite lättare löpning till helgen. Calm and easy. Man lär av sina misstag!

Kommentarer
Postat av: sanna (runningcrazy)

Nu har jag isgata och spöregn - har faktiskt hellre snö då! Men helst solsken förstås.



I senaste numret av runners var det faktiskt ett reportage om hur man kan springa med sin hund beroende på vad det var för ras. Det stämde in på min hund i alla fall! Eller det som stod som var passande för labbe är det jag upptäckt att han tycker är roligast :)

2010-11-12 @ 08:41:44
URL: http://runningcrazy.blogg.se/
Postat av: sanna (runningcrazy)

Ja, det ska vara det senaste numret, med Helena Ekholm på framsidan i rosa tröja. Eller lite snyggare sagt, nr 10 2010 :P Tror nog att den finns kvar i butiken, men nytt nr är på g så snabba på om du vill läsa :)

2010-11-12 @ 13:25:00
URL: http://runningcrazy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0